Obchodní podmínky Motivačního programu

Obchodní podmínky Motivačního programu

I.

Základní ustanovení

Společnost Firma na zážitky, s.r.o., se sídlem Praha 2, Bělehradská 299/132, PSČ 120 00, IČO: 27624021, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 119670 (dále jen „Provozovatel") provozuje pro společnost ČSOB Leasing, a.s., se sídlem Praha 4, Na Pankráci 310/60, PSČ 140 00, IČO: 63998980, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soud v Praze, oddíl B, vložka 3491 (dále jen „Zřizovatel") dle jejího zadání Motivační program pro vybrané Uživatele (dále jen „Motivační program").

Motivační program je umístěn na internetové stránce csobleasing.allegria.cz.

V rámci Motivačního programu má Zřizovatel mimo jiné právo zakládat a odebírat Uživatelská konta pro Uživatele a přidělovat na ně Kredit.

Ve chvíli, kdy je Kredit přidělen na jednotlivé Uživatelské konto, stává se vlastníkem Kreditu Uživatel, v jehož prospěch bylo příslušné Uživatelské konto založeno. Přidělený Kredit může Uživatel použít na nákup Odměn z katalogu odměn Motivačního programu.

O době trvání Motivačního programu rozhoduje Zřizovatel s tím, že je oprávněn kdykoli rozhodnout o jeho ukončení. Po ukončení Motivačního programu je Kredit přidělený na jednotlivá Uživatelská konta platný (lze ho použít pro nákup Odměn) pouze po dobu 6 měsíců od ukončení Motivačního programu. Později již nebudou mít Uživatelé možnost svůj nevyčerpaný Kredit dále využít. O případném ukončení Motivačního programu budou Uživatelé informováni (e-mailem a na internetových stránkách Motivačního programu), stejně jako o termínu, do kdy lze přidělený Kredit vyčerpat.

Za řádné fungování Motivačního programu i za řádné doručení a plnění zakoupených Odměn Uživatelům plně odpovídá Provozovatel.

Tyto Obchodní podmínky upravují především podmínky pro objednání Odměny z katalogu odměn Uživatelem a podmínky pro využití vybrané Odměny a uplatnění nároků s tím spojených.

„Uživatelem" se rozumí osoba, pro kterou Zřizovatel nechá zřídit Uživatelské konto v rámci Motivačního programu.

„Uživatelským kontem" se rozumí virtuální konto zřízené dle zadání Zřizovatele ve prospěch Uživatele, na které mu přiděluje Zřizovatel Kredit za účelem nákupu Odměn po dobu trvání Motivačního programu.

„Odměnou" se rozumí odměna uvedená v katalogu odměn Motivačního programu. Odměnou může být jednak zážitkový poukaz opravňující k absolvování zvoleného zážitku nabízeného Provozovatelem (dále jen „Zážitkový poukaz") a dále dárkový voucher (poukázka na zboží a zážitek) vydaný smluvním partnerem Provozovatele, opravňující držitele poukazu k jeho využití u tohoto smluvního partnera za účelem odběru jeho zboží nebo využití jeho služeb (dále jen „Dárkový voucher").

„Kreditem" se rozumí cenina (vyjádřená v CZK) umožňující Uživateli nákup Odměny. Platnost Kreditu je vázána na dobu zřízení Uživatelského konta příslušného Uživatele a dobu trvání Motivačního programu.

 

II.

Objednání a doručení Odměny

Zvolenou Odměnu zakoupí Uživatel prostřednictvím svého Uživatelského konta. Uživatel vloží zvolenou Odměnu do nákupního košíku a potvrdí obsah nákupního košíku včetně údajů pro doručení Odměny. Po potvrzení objednávky bude Uživateli na jím zadaný mobilní telefon zaslána sms s potvrzovacím kódem, který zadá pro finální dokončení objednávky. Po dokončení objednávky zašle Provozovatel Uživateli potvrzovací e-mail.

Odesláním objednávky (tj. návrhu na uzavření smlouvy) Uživatel stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi bezvýhradně a plně souhlasí. Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

Zvolenou Odměnu zaplatí Uživatel Kreditem, který mu Zřizovatel přidělil. V případě, že Uživatel nemá na svém Uživatelském virtuálním kontu dostatečný Kredit za účelem úhrady celé ceny zvolené Odměny, má Uživatel možnost za účelem doplacení zbytku ceny Odměny Kredit dokoupit. Kredit lze v tomto případě zaplatit bezhotovostně platební kartou při nákupu Odměny prostřednictvím online platební brány.

Zřizovatel doručí Uživateli zakoupenou Odměnu (Zážitkový poukaz/ Dárkový voucher) online, nebo fyzicky (možnosti doručení jsou u Odměn předem definovány) na doručovací adresu uvedenou za tímto účelem Uživatelem, a to bezplatně.

 

III.

Využití Zážitkového poukazu

1) Platnost Zážitkového poukazu a rezervace zážitku

Zážitkový poukaz lze využít pro čerpání zážitku v něm uvedeném. Fotografie zobrazené u zážitků na internetových stránkách mohou být pouze ilustrační.

Platnost pro využití zážitku uvedeného v Zážitkovém poukazu je stanovena v závislosti na datu, kdy byl Zážitkový poukaz zakoupen, a to:

- v případě zakoupení Zážitkového poukazu v období od 1.1. do 31.3. příslušného kalendářního roku, má Zážitkový poukaz platnost do 31.12. tohoto kalendářního roku;

- v případě zakoupení Zážitkového poukazu v období od 1.4. do 30.6. příslušného kalendářního roku, má Zážitkový poukaz platnost do 31.3. následujícího kalendářního roku;

- v případě zakoupení Zážitkového poukazu v období od 1.7. do 30.9. příslušného kalendářního roku, má Zážitkový poukaz platnost do 30.6. následujícího kalendářního roku;

- v případě zakoupení Zážitkového poukazu v období od 1.10. do 31.12. příslušného kalendářního roku, má Zážitkový poukaz platnost do 31.12. následujícího kalendářního roku.

Informace o době platnosti Zážitkového poukazu je uvedena v průvodním dopise přiloženém k Zážitkovému poukazu.

Provozovatel si vyhrazuje možnost stanovit jinou než výše uvedenou platnost Zážitkového poukazu. O této skutečnosti bude Uživatel informován při zakoupení Zážitkového poukazu a dále bude tato informace uvedena v průvodním dopise přiloženém k Zážitkovému poukazu.

Po uplynutí doby platnosti Zážitkového poukazu ztrácí Uživatel nárok na absolvování zážitku a závazek Provozovatele uplynutím doby platnosti zaniká. Provozovateli v důsledku toho vzniká nárok na smluvní pokutu ve výši uhrazené ceny/ kreditu jako sankce za porušení povinnosti Uživatele využít zážitek za stanovených podmínek v souladu s druhým, popř. třetím odstavcem čl. III. odst. 1) těchto Obchodních podmínek.

Oprávnění využít zážitek může být převedeno na třetí osobu, přičemž Uživatel převádějící toto oprávnění je povinen informovat nového oprávněného o právech a povinnostech plynoucích z uzavřené smlouvy.

Rezervace termínu a místa využití konkrétního zážitku dle Zážitkového poukazu musí být sjednána s Provozovatelem tak, aby zážitek byl absolvován do konce doby platnosti Zážitkového poukazu, resp. doby platnosti stanovené na průvodním dopise, a to tak, aby žádost o rezervaci byla učiněna ve stanovené lhůtě před požadovaným termínem absolvování zážitku. Lhůta pro podání žádosti o rezervaci je vždy uvedena v průvodním dopise s ohledem na charakter konkrétního zážitku.

Uživatel požádá o rezervaci termínu a místa prostřednictvím rezervačního formuláře na internetových stránkách www.firmanazazitky.cz. Provozovatel se zavazuje nabídnout Uživateli termín a místo využití zážitku do 10 pracovních dnů ode dne obdržení žádosti. Po telefonickém potvrzení nabízeného termínu Uživatelem zašle Provozovatel Uživateli závaznou rezervaci e-mailem, čímž se rezervace stává závaznou.

Zážitky pořádané v exkluzivní termín se konají v předem určeném termínu. O této skutečnosti bude Uživatel informován při zakoupení Zážitkového poukazu a dále bude tato informace uvedena v průvodním dopise přiloženém k Zážitkovému poukazu.

2) Storno rezervace termínu zážitku

a) Uživatelem:

Uživatel je oprávněn zrušit rezervaci termínu zážitku obecně nejpozději 3 pracovní dny před sjednaným termínem absolvování zážitku (a to v pracovní době Provozovatele uvedené na internetových stránkách www.firmanazazitky.cz) a sjednat v rámci doby platnosti Zážitkového poukazu termín nový. Je-li ve specifikaci zážitku (v průvodním dopise) uvedena jiná lhůta pro zrušení rezervace termínu zážitku, platí tato lhůta, nikoli lhůta 3 pracovních dnů dle předchozí věty.

Pokud Uživatel poruší svou smluvní povinnost dle předchozího odstavce a rezervace bude zrušena později než v uvedené lhůtě nebo pokud se Uživatel k absolvování zážitku vůbec nedostaví, je Uživatel oprávněn žádat o novou rezervaci v rámci doby platnosti Zážitkového poukazu, je však povinen zaplatit Provozovateli smluvní pokutu, jejíž výše bude odpovídat výši nákladů vynaložených Provozovatelem, příp. dodavatelem zážitku, v souvislosti s původní rezervací, maximálně však ve výši ceny příslušného zážitku.

Zážitky pořádané v exkluzivním termínu se konají v předem určeném termínu. Rezervaci nelze Uživatelem stornovat. O této skutečnosti bude Uživatel informován při zakoupení Zážitkového poukazu a dále bude tato informace uvedena v průvodním dopise přiloženém k Zážitkovému poukazu.

 

b) Provozovatelem:

Provozovatel je oprávněn zrušit rezervaci zážitku nejpozději 3 pracovní dny před sjednaným termínem absolvování zážitku (a to v pracovní době do 17:30 hod.). Uživatel má v takovém případě právo sjednat si termín nový. Pokud za této situace nebude možné si zážitek rezervovat v rámci platnosti Zážitkového poukazu, bude mu Provozovatelem doba platnosti Zážitkového poukazu prodloužena tak, aby mohl být rezervován nejbližší možný termín.

Storno rezervace učiněné Provozovatelem později než ve výše uvedené lhůtě, zakládá právo Uživatele na náhradu škody vzniklé mu v přímé souvislosti se zrušením rezervace (např. náklady na dopravu do místa absolvování zážitku), a to maximálně do výše ceny příslušného zážitku. V tomto případě má Uživatel nárok na sjednání nového termínu v rámci platnosti Zážitkového poukazu, popř. nebude-li možný termín v rámci doby platnosti Zážitkového poukazu, tak v nejbližším možném termínu.

Pokud však bude rezervace stornována z důvodu vyšší moci (zejména počasí, pokud má vliv na absolvování zážitku apod.), má Uživatel nárok na sjednání nového termínu v rámci platnosti Zážitkového poukazu, popř. nebude-li možný termín v rámci doby platnosti Zážitkového poukazu, tak v nejbližším možném termínu, nemá však nárok na náhradu škody vzniklé mu v souvislosti se zrušením rezervace.

Zážitky pořádané v exkluzivním termínu se konají v předem určeném termínu. Exkluzivní termín může být Provozovatelem stornován (z důvodu zásahu vyšší moci = počasí apod.) a přesunut na jiný. O této skutečnosti bude Uživatel informován při zakoupení Zážitkového poukazu a dále bude tato informace uvedena v průvodním dopise přiloženém k Zážitkovému poukazu.

 

U některých zážitků platí specifické storno podmínky. Jejich znění je vždy uvedeno na průvodním dopise, který je součástí zakoupeného Zážitkového poukazu.

3) Práva a povinnosti

Uživatel je povinen sám posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému absolvování vybraného zážitku. Informace o případných omezeních, které se mohou týkat některých nabízených aktivit (např. věk, zdravotní a tělesná způsobilost, případně požadavek na zdravotní prohlídku), jsou uvedeny v nabídce Provozovatele u každého takového zážitku, a dále jsou uvedeny v průvodním dopise, který je nedílnou součástí každého Zážitkového poukazu. Uživatel absolvuje vybraný zážitek zcela na svou vlastní odpovědnost.

Uživatel je povinen obstarat si všechny potřebné dokumenty nutné k absolvování zážitku (např. cestovní doklady, pojištění, potvrzení o lékařské prohlídce apod.). Seznam potřebných dokumentů je vždy uveden v průvodním dopise, který je součástí Zážitkového poukazu.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za případné škody, vzniklé v důsledku neplatnosti nebo neúplnosti potřebných dokumentů, které si zajišťuje Uživatel.

Uživatel je povinen dostavit se na vlastní náklady ve sjednaném termínu na místo absolvování zážitku.

Uživatel je povinen dostavit se na místo absolvování zážitku se Zážitkovým poukazem pro tento zážitek určeným (tj. označeným číslem shodným s číslem Zážitkového poukazu v emailové závazné rezervaci) a Zážitkový poukaz odevzdat dodavateli zážitku (resp. jeho zástupci/ subdodavateli/odpovědné osobě) na místě absolvování zážitku. Pokud Uživatel nepředloží před absolvování zážitku Zážitkový poukaz, bude rezervace považována za pozdě stornovanou/nestornovanou ze strany Uživatele, tedy s důsledky uvedenými v III. odst. 2) písm. a) těchto Obchodních podmínek; tzn. Se stejnými důsledky, jako když se Uživatel k absolvování zážitku nedostaví.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost pro případ, že Uživatel sdělí, nebo jinak zpřístupní, ať už dobrovolně nebo z nedbalosti třetí osobě číslo Zážitkového poukazu a/nebo bezpečnostní kód a třetí osoba znalost těchto informací zneužije pro absolvování zážitku u Provozovatele namísto Uživatele.

Uživatel je povinen zajistit doprovod a dohled dospělé osoby, pokud je Uživatel osoba mladší 15-ti let, popřípadě zajistit souhlas zákonného zástupce při účasti osoby mladší 18 let, je-li bez jeho doprovodu.

Provozovatel se zavazuje prostřednictvím dodavatele zážitku zajistit na místě absolvování zážitku odpovědnou osobu, která proškolí Uživatele a seznámí ho se všemi povinnostmi a podmínkami, kterými se musí řídit po dobu absolvování zážitku.

Uživatel odpovídá za škody, které způsobí Provozovateli nebo jeho dodavateli zážitku v rámci absolvování zážitku z důvodu porušení pokynů odpovědné osoby, se kterými byl seznámen před absolvování zážitku nebo prostřednictvím Zážitkového poukazu a/nebo průvodního dopisu.

Uživatel má možnost v případě zájmu čerpat u dodavatele zážitku další zážitek nad rámec zážitku zakoupeného od Provozovatele, vždy však pouze na základě přímé domluvy s dodavatelem zážitku. Uživatel je v tomto případě povinen zaplatit cenu zážitku přímo dodavateli zážitku.

 

4) Odstoupení od smluvního vztahu

Provozovatel je oprávněn okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:

a) V případě zrušení poskytování požadovaného zážitku ze strany dodavatelů zážitků. O zrušení zážitku je Provozovatel povinen Uživatele informovat nejpozději při žádosti o rezervaci zážitku. Uživatel má v tomto případě nárok na vrácení zaplacené ceny, tedy na opětovné připsání odečteného Kreditu. Provozovatel a Uživatel jsou dále oprávněni se dohodnout na absolvování náhradního zážitku v hodnotě původně sjednaného zážitku.

b) Z důvodů hrubého porušení povinností Uživatele, plynoucích z uzavřené smlouvy. V takovém případě má Provozovatel nárok na uhrazení nákladů vynaložených v souvislosti s plněním uzavřené smlouvy stanovených paušálně jako 30% z ceny zážitku.

Uživatel má právo okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:

a) V případě hrubého porušení povinností Provozovatele plynoucích z uzavřené smlouvy.

b) Uživatel, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí plnění, pokud byla smlouva uzavřena distančním způsobem (internet, email, telefon), a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Rozhodne-li se Uživatel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat Provozovateli nejpozději do 14. dne od převzetí Zážitkového poukazu. Uživatel, který je spotřebitel, však nemůže takto odstoupit od smluv v případech stanovených v ustanovení § 1837 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Uživatel, který je spotřebitelem a který odstoupí od smlouvy, tak může učinit prostřednictvím emailového sdělení.

Odstoupení od smlouvy z jakéhokoli výše uvedeného důvodu kteroukoli ze smluvních stran musí být učiněno písemnou formou, přičemž písemnou formou se rozumí i emailová forma.

Uživatel má v těchto případech nárok na vrácení zaplacené ceny, tedy na opětovné připsání odečteného Kreditu na své konto.

 

5) Reklamace

Provozovatel je povinen Uživateli zajistit absolvování zážitku v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy.

Nesplní-li Provozovatel své povinnosti vyplývající ze smlouvy řádně a včas, je Uživatel povinen vady poskytnutého zážitku u Provozovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od absolvování zážitku. V případě, že absolvování zážitku neproběhlo vůbec, je Uživatel povinen vady poskytnutého zážitku u Provozovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od prvního dne, kdy měl být zážitek absolvován (kdy mělo být započato s jeho absolvováním).

Uživatel je povinen uplatnit reklamaci písemnou formou (přičemž písemnou formou se rozumí i emailová forma) a je povinen v ní uvést číslo Zážitkového poukazu a popsat vady poskytnutého zážitku.

Provozovatel reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího řádného uplatnění, vyřídí. Pro případ zamítnutí reklamace Provozovatel Uživateli vydá písemné odůvodnění (přičemž písemnou formou se pro účely reklamačního řízení rozumí i emailová forma).

V případě, že Uživatel řádně uplatní oprávněnou reklamaci, má právo na odstranění vad poskytovaného zážitku a není-li to možné, má právo na přiměřenou slevu z ceny, kompenzaci, případně může od smlouvy odstoupit. Pokud jsou dány podmínky pro odstoupení od smlouvy z důvodu na straně Provozovatele, má Uživatel právo na vrácení uhrazené ceny zážitku, tedy na opětovné připsání odečteného Kreditu.

Je-li Uživateli již při uplatnění či absolvování zážitku zřejmé, že zážitek není poskytován řádně, doporučuje Provozovatel Uživateli, zajistit si důkazy o vadném poskytování zážitku pro usnadnění případné reklamace nebo uplatnění nároku na náhradu škody (pořídit fotografie, videozáznam, potvrzení svědky apod.) a předložit je Provozovateli při reklamaci nebo uplatnění jiných nároků.

 

IV.

Využití Dárkového voucheru

Dárkový voucher je možno uplatnit u smluvního partnera Provozovatele, a to k odběru jeho zboží či využití jeho služeb. Využití tohoto zboží či služeb se řídí plně obchodními podmínkami stanovenými příslušným smluvním partnerem Provozovatele (tyto obchodní podmínky jsou Uživateli dostupné při objednání Dárkového voucheru a dále na internetových stránkách Motivačního programu) a Provozovatel nenese za poskytnutí plnění ze strany svého smluvního partnera Uživateli dle Dárkového voucheru žádnou odpovědnost. Platnost dárkového voucheru je vždy uvedena v detailu dárkového voucheru na webových stránkách programu a objednávající je tak plně seznámen s jeho platností před závazným objednáním.

V.

Zpracování osobních údajů Uživatele

Provozovatel tímto informuje Uživatele o zpracování jeho osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, emailová adresa a telefonní číslo, případně adresa pro doručování (pokud byla Uživatelem zadána), a to za účelem splnění smluvního závazku Provozovatele zajistit Uživateli možnost využití Odměny zakoupené v rámci Motivačního programu. Osobní údaje Uživatele budou zpracovány pouze Provozovatelem, elektronicky a pouze po dobu nezbytnou pro splnění tohoto účelu.

Provozovatel tímto informuje Uživatele:

1) o jeho právu požadovat opravu svých osobních údajů,

2) o jeho právu přístupu k osobním údajům v souladu s ustanovením § 12 zákona č. 101/2000 Sb.
o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, tedy právu požádat o informaci o zpracování svých osobních údajů s tím, že Provozovatel je povinen mu tuto informaci bez zbytečného odkladu předat,

3) že pokud zjistí nebo se bude domnívat, že Provozovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může

a) požádat Provozovatele o vysvětlení,

b) požadovat, aby Provozovatel odstranil takto vzniklý stav, zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci jeho osobních údajů.

VI.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci (ADR)

Každý Uživatel, který je spotřebitelem, je oprávněn se, v případě jakéhokoliv sporu s Provozovatelem (tedy v případě, pokud se Uživatel domnívá, že jej Provozovatel poškodil nebo nedostál svým závazkům, při neuznání reklamace či jakéhokoliv jiného sporu) obrátit na nezávislé centrum řešení spotřebitelských sporů České obchodní inspekce (ČOI) a zahájit bezplatný proces mimosoudního jednání. Podrobnosti o podmínkách a způsobu zahájení mimosoudního jednání naleznete na stránkách www.coi.cz nebo zde: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 23.11.2016.

 

Obchodní podmínky Motivačního programu platné od 1.7.2024

I.

Základní ustanovení

Společnost Firma na zážitky, s.r.o., se sídlem Praha 2, Bělehradská 299/132, PSČ 120 00, IČO: 27624021, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 119670 (dále jen „Provozovatel") provozuje pro společnost ČSOB Leasing, a.s., se sídlem Praha 5, Radlice, Výmolova 353/3, PSČ 150 00, IČO: 63998980, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soud v Praze, oddíl B, vložka 3491 (dále jen „Zřizovatel") dle jejího zadání Motivační program pro vybrané Uživatele (dále jen „Motivační program").

Motivační program je umístěn na internetové stránce csobleasing.allegria.cz.

V rámci Motivačního programu má Zřizovatel mimo jiné právo zakládat a odebírat Uživatelská konta pro Uživatele a přidělovat na ně Kredit.

Ve chvíli, kdy je Kredit přidělen na jednotlivé Uživatelské konto, stává se vlastníkem Kreditu Uživatel, v jehož prospěch bylo příslušné Uživatelské konto založeno. Přidělený Kredit může Uživatel použít na nákup Odměn z katalogu odměn Motivačního programu.

O době trvání Motivačního programu rozhoduje Zřizovatel s tím, že je oprávněn kdykoli rozhodnout o jeho ukončení. Po ukončení Motivačního programu je Kredit přidělený na jednotlivá Uživatelská konta platný (lze ho použít pro nákup Odměn) pouze po dobu 6 měsíců od ukončení Motivačního programu. Později již nebudou mít Uživatelé možnost svůj nevyčerpaný Kredit dále využít. O případném ukončení Motivačního programu budou Uživatelé informováni (e-mailem a na internetových stránkách Motivačního programu), stejně jako o termínu, do kdy lze přidělený Kredit vyčerpat.

Za řádné fungování Motivačního programu i za řádné doručení a plnění zakoupených Odměn Uživatelům plně odpovídá Provozovatel.

Tyto Obchodní podmínky upravují především podmínky pro objednání Odměny z katalogu odměn Uživatelem a podmínky pro využití vybrané Odměny a uplatnění nároků s tím spojených.

„Uživatelem" se rozumí osoba, pro kterou Zřizovatel nechá zřídit Uživatelské konto v rámci Motivačního programu.

„Uživatelským kontem" se rozumí virtuální konto zřízené dle zadání Zřizovatele ve prospěch Uživatele, na které mu přiděluje Zřizovatel Kredit za účelem nákupu Odměn po dobu trvání Motivačního programu.

„Odměnou" se rozumí odměna uvedená v katalogu odměn Motivačního programu. Odměnou může být jednak zážitkový poukaz opravňující k absolvování zvoleného zážitku nabízeného Provozovatelem (dále jen „Zážitkový poukaz") a dále dárkový voucher (poukázka na zboží a zážitek) vydaný smluvním partnerem Provozovatele, opravňující držitele poukazu k jeho využití u tohoto smluvního partnera za účelem odběru jeho zboží nebo využití jeho služeb (dále jen „Dárkový voucher").

„Kreditem" se rozumí cenina (vyjádřená v CZK) umožňující Uživateli nákup Odměny. Platnost Kreditu je 2 roky od data připsání Kreditu na Uživatelské konto příslušného Uživatele a je vázána na dobu trvání Motivačního programu. Kredity, které již byly Uživatelům v rámci Programu přiděleny před datem 1.1.2023, mají garantovanou dobu použití do 31.12.2024.

II.

Objednání a doručení Odměny

Zvolenou Odměnu zakoupí Uživatel prostřednictvím svého Uživatelského konta. Uživatel vloží zvolenou Odměnu do nákupního košíku a potvrdí obsah nákupního košíku včetně údajů pro doručení Odměny. Po potvrzení objednávky bude Uživateli na jím zadaný mobilní telefon zaslána sms s potvrzovacím kódem, který zadá pro finální dokončení objednávky. Po dokončení objednávky zašle Provozovatel Uživateli potvrzovací e-mail.

Odesláním objednávky (tj. návrhu na uzavření smlouvy) Uživatel stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi bezvýhradně a plně souhlasí. Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

Zvolenou Odměnu zaplatí Uživatel Kreditem, který mu Zřizovatel přidělil. V případě, že Uživatel nemá na svém Uživatelském virtuálním kontu dostatečný Kredit za účelem úhrady celé ceny zvolené Odměny, má Uživatel možnost za účelem doplacení zbytku ceny Odměny Kredit dokoupit. Kredit lze v tomto případě zaplatit bezhotovostně platební kartou při nákupu Odměny prostřednictvím online platební brány.

Zřizovatel doručí Uživateli zakoupenou Odměnu (Zážitkový poukaz/ Dárkový voucher) online, nebo fyzicky (možnosti doručení jsou u Odměn předem definovány) na doručovací adresu uvedenou za tímto účelem Uživatelem, a to bezplatně.

III.

Využití Zážitkového poukazu

1) Platnost Zážitkového poukazu a rezervace zážitku

Zážitkový poukaz lze využít pro čerpání zážitku v něm uvedeném. Fotografie zobrazené u zážitků na internetových stránkách mohou být pouze ilustrační.

Platnost pro využití zážitku uvedeného v Zážitkovém poukazu je stanovena v závislosti na datu, kdy byl Zážitkový poukaz zakoupen, a to:

- v případě zakoupení Zážitkového poukazu v období od 1.1. do 31.3. příslušného kalendářního roku, má Zážitkový poukaz platnost do 31.12. tohoto kalendářního roku;

- v případě zakoupení Zážitkového poukazu v období od 1.4. do 30.6. příslušného kalendářního roku, má Zážitkový poukaz platnost do 31.3. následujícího kalendářního roku;

- v případě zakoupení Zážitkového poukazu v období od 1.7. do 30.9. příslušného kalendářního roku, má Zážitkový poukaz platnost do 30.6. následujícího kalendářního roku;

- v případě zakoupení Zážitkového poukazu v období od 1.10. do 31.12. příslušného kalendářního roku, má Zážitkový poukaz platnost do 31.12. následujícího kalendářního roku.

Informace o době platnosti Zážitkového poukazu je uvedena v průvodním dopise přiloženém k Zážitkovému poukazu.

Provozovatel si vyhrazuje možnost stanovit jinou než výše uvedenou platnost Zážitkového poukazu. O této skutečnosti bude Uživatel informován při zakoupení Zážitkového poukazu a dále bude tato informace uvedena v průvodním dopise přiloženém k Zážitkovému poukazu.

Po uplynutí doby platnosti Zážitkového poukazu ztrácí Uživatel nárok na absolvování zážitku a závazek Provozovatele uplynutím doby platnosti zaniká. Provozovateli v důsledku toho vzniká nárok na smluvní pokutu ve výši uhrazené ceny/ kreditu jako sankce za porušení povinnosti Uživatele využít zážitek za stanovených podmínek v souladu s druhým, popř. třetím odstavcem čl. III. odst. 1) těchto Obchodních podmínek.

Oprávnění využít zážitek může být převedeno na třetí osobu, přičemž Uživatel převádějící toto oprávnění je povinen informovat nového oprávněného o právech a povinnostech plynoucích z uzavřené smlouvy.

Rezervace termínu a místa využití konkrétního zážitku dle Zážitkového poukazu musí být sjednána s Provozovatelem tak, aby zážitek byl absolvován do konce doby platnosti Zážitkového poukazu, resp. doby platnosti stanovené na průvodním dopise, a to tak, aby žádost o rezervaci byla učiněna ve stanovené lhůtě před požadovaným termínem absolvování zážitku. Lhůta pro podání žádosti o rezervaci je vždy uvedena v průvodním dopise s ohledem na charakter konkrétního zážitku.

Uživatel požádá o rezervaci termínu a místa prostřednictvím rezervačního formuláře na internetových stránkách www.firmanazazitky.cz. Provozovatel se zavazuje nabídnout Uživateli termín a místo využití zážitku do 10 pracovních dnů ode dne obdržení žádosti. Po telefonickém potvrzení nabízeného termínu Uživatelem zašle Provozovatel Uživateli závaznou rezervaci e-mailem, čímž se rezervace stává závaznou.

Zážitky pořádané v exkluzivní termín se konají v předem určeném termínu. O této skutečnosti bude Uživatel informován při zakoupení Zážitkového poukazu a dále bude tato informace uvedena v průvodním dopise přiloženém k Zážitkovému poukazu.

2) Storno rezervace termínu zážitku

a) Uživatelem:

Uživatel je oprávněn zrušit rezervaci termínu zážitku obecně nejpozději 3 pracovní dny před sjednaným termínem absolvování zážitku (a to v pracovní době Provozovatele uvedené na internetových stránkách www.firmanazazitky.cz) a sjednat v rámci doby platnosti Zážitkového poukazu termín nový. Je-li ve specifikaci zážitku (v průvodním dopise) uvedena jiná lhůta pro zrušení rezervace termínu zážitku, platí tato lhůta, nikoli lhůta 3 pracovních dnů dle předchozí věty.

Pokud Uživatel poruší svou smluvní povinnost dle předchozího odstavce a rezervace bude zrušena později než v uvedené lhůtě nebo pokud se Uživatel k absolvování zážitku vůbec nedostaví, je Uživatel oprávněn žádat o novou rezervaci v rámci doby platnosti Zážitkového poukazu, je však povinen zaplatit Provozovateli smluvní pokutu, jejíž výše bude odpovídat výši nákladů vynaložených Provozovatelem, příp. dodavatelem zážitku, v souvislosti s původní rezervací, maximálně však ve výši ceny příslušného zážitku.

Zážitky pořádané v exkluzivním termínu se konají v předem určeném termínu. Rezervaci nelze Uživatelem stornovat. O této skutečnosti bude Uživatel informován při zakoupení Zážitkového poukazu a dále bude tato informace uvedena v průvodním dopise přiloženém k Zážitkovému poukazu.

b) Provozovatelem:

Provozovatel je oprávněn zrušit rezervaci zážitku nejpozději 3 pracovní dny před sjednaným termínem absolvování zážitku (a to v pracovní době do 17:30 hod.). Uživatel má v takovém případě právo sjednat si termín nový. Pokud za této situace nebude možné si zážitek rezervovat v rámci platnosti Zážitkového poukazu, bude mu Provozovatelem doba platnosti Zážitkového poukazu prodloužena tak, aby mohl být rezervován nejbližší možný termín.

Storno rezervace učiněné Provozovatelem později než ve výše uvedené lhůtě, zakládá právo Uživatele na náhradu škody vzniklé mu v přímé souvislosti se zrušením rezervace (např. náklady na dopravu do místa absolvování zážitku), a to maximálně do výše ceny příslušného zážitku. V tomto případě má Uživatel nárok na sjednání nového termínu v rámci platnosti Zážitkového poukazu, popř. nebude-li možný termín v rámci doby platnosti Zážitkového poukazu, tak v nejbližším možném termínu.

Pokud však bude rezervace stornována z důvodu vyšší moci (zejména počasí, pokud má vliv na absolvování zážitku apod.), má Uživatel nárok na sjednání nového termínu v rámci platnosti Zážitkového poukazu, popř. nebude-li možný termín v rámci doby platnosti Zážitkového poukazu, tak v nejbližším možném termínu, nemá však nárok na náhradu škody vzniklé mu v souvislosti se zrušením rezervace.

Zážitky pořádané v exkluzivním termínu se konají v předem určeném termínu. Exkluzivní termín může být Provozovatelem stornován (z důvodu zásahu vyšší moci = počasí apod.) a přesunut na jiný. O této skutečnosti bude Uživatel informován při zakoupení Zážitkového poukazu a dále bude tato informace uvedena v průvodním dopise přiloženém k Zážitkovému poukazu.

U některých zážitků platí specifické storno podmínky. Jejich znění je vždy uvedeno na průvodním dopise, který je součástí zakoupeného Zážitkového poukazu.

3) Práva a povinnosti

Uživatel je povinen sám posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému absolvování vybraného zážitku. Informace o případných omezeních, které se mohou týkat některých nabízených aktivit (např. věk, zdravotní a tělesná způsobilost, případně požadavek na zdravotní prohlídku), jsou uvedeny v nabídce Provozovatele u každého takového zážitku, a dále jsou uvedeny v průvodním dopise, který je nedílnou součástí každého Zážitkového poukazu. Uživatel absolvuje vybraný zážitek zcela na svou vlastní odpovědnost.

Uživatel je povinen obstarat si všechny potřebné dokumenty nutné k absolvování zážitku (např. cestovní doklady, pojištění, potvrzení o lékařské prohlídce apod.). Seznam potřebných dokumentů je vždy uveden v průvodním dopise, který je součástí Zážitkového poukazu.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za případné škody, vzniklé v důsledku neplatnosti nebo neúplnosti potřebných dokumentů, které si zajišťuje Uživatel.

Uživatel je povinen dostavit se na vlastní náklady ve sjednaném termínu na místo absolvování zážitku.

Uživatel je povinen dostavit se na místo absolvování zážitku se Zážitkovým poukazem pro tento zážitek určeným (tj. označeným číslem shodným s číslem Zážitkového poukazu v emailové závazné rezervaci) a Zážitkový poukaz odevzdat dodavateli zážitku (resp. jeho zástupci/ subdodavateli/odpovědné osobě) na místě absolvování zážitku. Pokud Uživatel nepředloží před absolvování zážitku Zážitkový poukaz, bude rezervace považována za pozdě stornovanou/nestornovanou ze strany Uživatele, tedy s důsledky uvedenými v III. odst. 2) písm. a) těchto Obchodních podmínek; tzn. Se stejnými důsledky, jako když se Uživatel k absolvování zážitku nedostaví.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost pro případ, že Uživatel sdělí, nebo jinak zpřístupní, ať už dobrovolně nebo z nedbalosti třetí osobě číslo Zážitkového poukazu a/nebo bezpečnostní kód a třetí osoba znalost těchto informací zneužije pro absolvování zážitku u Provozovatele namísto Uživatele.

Uživatel je povinen zajistit doprovod a dohled dospělé osoby, pokud je Uživatel osoba mladší 15-ti let, popřípadě zajistit souhlas zákonného zástupce při účasti osoby mladší 18 let, je-li bez jeho doprovodu.

Provozovatel se zavazuje prostřednictvím dodavatele zážitku zajistit na místě absolvování zážitku odpovědnou osobu, která proškolí Uživatele a seznámí ho se všemi povinnostmi a podmínkami, kterými se musí řídit po dobu absolvování zážitku.

Uživatel odpovídá za škody, které způsobí Provozovateli nebo jeho dodavateli zážitku v rámci absolvování zážitku z důvodu porušení pokynů odpovědné osoby, se kterými byl seznámen před absolvování zážitku nebo prostřednictvím Zážitkového poukazu a/nebo průvodního dopisu.

Uživatel má možnost v případě zájmu čerpat u dodavatele zážitku další zážitek nad rámec zážitku zakoupeného od Provozovatele, vždy však pouze na základě přímé domluvy s dodavatelem zážitku. Uživatel je v tomto případě povinen zaplatit cenu zážitku přímo dodavateli zážitku.

4) Odstoupení od smluvního vztahu

Provozovatel je oprávněn okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:

a) V případě zrušení poskytování požadovaného zážitku ze strany dodavatelů zážitků. O zrušení zážitku je Provozovatel povinen Uživatele informovat nejpozději při žádosti o rezervaci zážitku. Uživatel má v tomto případě nárok na vrácení zaplacené ceny, tedy na opětovné připsání odečteného Kreditu. Provozovatel a Uživatel jsou dále oprávněni se dohodnout na absolvování náhradního zážitku v hodnotě původně sjednaného zážitku.

b) Z důvodů hrubého porušení povinností Uživatele, plynoucích z uzavřené smlouvy. V takovém případě má Provozovatel nárok na uhrazení nákladů vynaložených v souvislosti s plněním uzavřené smlouvy stanovených paušálně jako 30% z ceny zážitku.

Uživatel má právo okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:

a) V případě hrubého porušení povinností Provozovatele plynoucích z uzavřené smlouvy.

b) Uživatel, který je spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí plnění, pokud byla smlouva uzavřena distančním způsobem (internet, email, telefon), a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Rozhodne-li se Uživatel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy odeslat Provozovateli nejpozději do 14. dne od převzetí Zážitkového poukazu. Uživatel, který je spotřebitel, však nemůže takto odstoupit od smluv v případech stanovených v ustanovení § 1837 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Uživatel, který je spotřebitelem a který odstoupí od smlouvy, tak může učinit prostřednictvím emailového sdělení.

Odstoupení od smlouvy z jakéhokoli výše uvedeného důvodu kteroukoli ze smluvních stran musí být učiněno písemnou formou, přičemž písemnou formou se rozumí i emailová forma.

Uživatel má v těchto případech nárok na vrácení zaplacené ceny, tedy na opětovné připsání odečteného Kreditu na své konto.

5) Reklamace

Provozovatel je povinen Uživateli zajistit absolvování zážitku v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy.

Nesplní-li Provozovatel své povinnosti vyplývající ze smlouvy řádně a včas, je Uživatel povinen vady poskytnutého zážitku u Provozovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od absolvování zážitku. V případě, že absolvování zážitku neproběhlo vůbec, je Uživatel povinen vady poskytnutého zážitku u Provozovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od prvního dne, kdy měl být zážitek absolvován (kdy mělo být započato s jeho absolvováním).

Uživatel je povinen uplatnit reklamaci písemnou formou (přičemž písemnou formou se rozumí i emailová forma) a je povinen v ní uvést číslo Zážitkového poukazu a popsat vady poskytnutého zážitku.

Provozovatel reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího řádného uplatnění, vyřídí. Pro případ zamítnutí reklamace Provozovatel Uživateli vydá písemné odůvodnění (přičemž písemnou formou se pro účely reklamačního řízení rozumí i emailová forma).

V případě, že Uživatel řádně uplatní oprávněnou reklamaci, má právo na odstranění vad poskytovaného zážitku a není-li to možné, má právo na přiměřenou slevu z ceny, kompenzaci, případně může od smlouvy odstoupit. Pokud jsou dány podmínky pro odstoupení od smlouvy z důvodu na straně Provozovatele, má Uživatel právo na vrácení uhrazené ceny zážitku, tedy na opětovné připsání odečteného Kreditu.

Je-li Uživateli již při uplatnění či absolvování zážitku zřejmé, že zážitek není poskytován řádně, doporučuje Provozovatel Uživateli, zajistit si důkazy o vadném poskytování zážitku pro usnadnění případné reklamace nebo uplatnění nároku na náhradu škody (pořídit fotografie, videozáznam, potvrzení svědky apod.) a předložit je Provozovateli při reklamaci nebo uplatnění jiných nároků.

IV.

Využití Dárkového voucheru

Dárkový voucher je možno uplatnit u smluvního partnera Provozovatele, a to k odběru jeho zboží či využití jeho služeb. Využití tohoto zboží či služeb se řídí plně obchodními podmínkami stanovenými příslušným smluvním partnerem Provozovatele (tyto obchodní podmínky jsou Uživateli dostupné při objednání Dárkového voucheru a dále na internetových stránkách Motivačního programu) a Provozovatel nenese za poskytnutí plnění ze strany svého smluvního partnera Uživateli dle Dárkového voucheru žádnou odpovědnost. Platnost dárkového voucheru je vždy uvedena v detailu dárkového voucheru na webových stránkách programu a objednávající je tak plně seznámen s jeho platností před závazným objednáním.

V.

Zpracování osobních údajů Uživatele

Provozovatel tímto informuje Uživatele o zpracování jeho osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, emailová adresa a telefonní číslo, případně adresa pro doručování (pokud byla Uživatelem zadána), a to za účelem splnění smluvního závazku Provozovatele zajistit Uživateli možnost využití Odměny zakoupené v rámci Motivačního programu. Osobní údaje Uživatele budou zpracovány pouze Provozovatelem, elektronicky a pouze po dobu nezbytnou pro splnění tohoto účelu.

Provozovatel tímto informuje Uživatele, že další informace o zpracování osobních údajů a jaká práva Uživatel v této souvislosti má, jsou uvedena v Memorandu o zpracování osobních údajů, které je dostupné na internetových stránkách Provozovatele zde: https://www.csobleasing.cz/informace-pro-zakazniky/ochrana-osobnich-udaju.

VI.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci (ADR)

Každý Uživatel, který je spotřebitelem, je oprávněn se, v případě jakéhokoliv sporu s Provozovatelem (tedy v případě, pokud se Uživatel domnívá, že jej Provozovatel poškodil nebo nedostál svým závazkům, při neuznání reklamace či jakéhokoliv jiného sporu) obrátit na nezávislé centrum řešení spotřebitelských sporů České obchodní inspekce (ČOI) a zahájit bezplatný proces mimosoudního jednání. Podrobnosti o podmínkách a způsobu zahájení mimosoudního jednání naleznete na stránkách www.coi.cz nebo zde: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.7.2024 a nahrazují obchodní podmínky ze dne 23.11.2016.